-
رصد بازار و اعتبارسنجی
شنبه 15 شهریور 1393 18:01
پایش و پشتیبانی مستمر بازار انجام مطالعات بازار معمولا در شرکت ها به صورت مقطعی و موردی انجام میشود. به دلیل هزینه های این مطالعات، شرکت های معدودی هر ساله و یا هر 6 ماه این فعالیت را انجام می دهند. از طرفی بعضی از شرکت های بزرگ که به اهمیت این مطالعات پی برده اند، اقدام به راهاندازی بخشی در شرکت خود تحت عنوان...
-
توسعه محصولات جدید
شنبه 15 شهریور 1393 18:01
منظور از برنامه ریزی توسعه محصولات جدید به بازار، کلیه فعالیت هائی است که به برنامه ریزی، ارائه مشاوره و همچنین اجرای کمپین های معرفی و ورود به بازار برای برند یک شرکت یا یک محصول جدید، مربوط میشود. شرکت ها با معرفی متناسب و صحیح خود و یا محصولاتشان به بازار، زیر ساخت یک برند و نام تجاری را پایه گذاری میکنند....
-
برنامه ریزی صادرات
شنبه 15 شهریور 1393 18:00
متاسفانه در منطقه خاورمیانه، دسترسی به اطلاعات بازار کشورها تا حدودی با مشکل مواجه است. در حالی که اغلب کشورهای منطقه جزو کشورهای در حال توسعه بوده و معمولا از بازارهای بکر و جذابی برای محصولات ایرانی برخوردار هستند. حضور در این بازارها فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان داخلی در راستای توسعه بازار و افزایش توان رقابتی...
-
استراتژی تبلیغات
شنبه 15 شهریور 1393 18:00
برنامه ریزی تبلیغات معمولا تبلیغات اولین و تنها روشی است که دارندگان بسیاری از صنایع در ترویج و معرفی محصولات و خدمات خود بدان توجه میکنند. در گروه تبلیغات نیز عمدتا به تبلیغات تلویزیونی توجه میگردد. وقتی علت عدم موفقیت برخی از تولیدکنندگان را در ارایه محصولاتشان جویا میشویم، به نداشتن توان مالی در ارایه تبلیغات...
-
برندینگ
شنبه 15 شهریور 1393 17:59
در عصر اقتصادی مبتنی بر دانش، فعالیت های ارزش آفرین سازمان ها تنها متکی بر دارایی های مشهود آن ها نیست، بلکه دارایی های نامشهود مزیت های اصلی ارزش آفرینی آن ها است و برند یک کالای نامشهود و باارزش است که مورد داد و ستد قرار می گیرد، به گونه ای که واژه ی برند یکی از کاربردی ترین واژه های کسب و کار شده است. برند بنا بر...
-
برنامه ریزی بازاریابی
شنبه 15 شهریور 1393 17:58
برنامهریزی بازاریابی ( Marketing Plan ) برای موفقیت بازاریابی حیاتی است. این طرحها به مغز متفکر شرکتها و گروههای بازاریابی در فرآیند بازاریابی کمک میکنند، بدین معنی که چه چیزی میبایست به دست آید و ما قصد داریم که چگونه آن را به دست آوریم. رویکردهای زیادی برای طرحهای بازاریابی وجود دارد. شرکت توسعه بازار سام بر...
-
تحقیقات بازاریابی
شنبه 15 شهریور 1393 17:58
در شرایطی که تولید و عرضه کالا و خدمات به عنوان مبنا و میزانی جهت سنجش توسعهیافتگی اقتصادی کشورها قلمداد میشود، عنصری که پایداری این روند را تضمین کند نقشی مهم و حیاتی ایفا میکند. این عنصر بدون شک مصرفکننده است که حق انتخاب دارد. لذا گزینههایی که جهت انتخاب در پیش روی اوست و براساس آنها یکی را بر دیگری مقدم...
-
خط مشی و اهداف سام
شنبه 15 شهریور 1393 17:56
شرکت توسعه بازار سام یکی از شرکت های برتر مشاوره بازاریابی و پژوهش بازار در منطقه خاورمیانه میباشد. موفقیت این شرکت بسیار وابسته به تعهد و احساس مسئولیت همکاران باهوش، خبره و با تجربه سام در سراسر منطقه بوده و این مسئله سرلوحه ماموریت سام قرار گرفته است. اهداف سام توسعه بازارهای صادراتی محصولات ایرانی حضور در عرصه...
-
معرفی سام
شنبه 15 شهریور 1393 17:55
کاتلر در کتاب خود مینویسد "جای شکفتی نیست اگر بسیاری از مدیران عامل شرکت ها از وضع بازاریابی سازمان خود ناخشنود باشند. آنان شاهد افزایش هزینه ها و کاهش بازده بخش بازاریابی هستند. یکی از دلایل این است که شرکت ها در همان راه های کهنه و پیشین بازاریابی، بودجه های سنگینی را هزینه میکنند." سالانه بودجه...
-
سام در یک نگاه
شنبه 15 شهریور 1393 17:54
نام شرکت: توسعه بازار سام نوع شرکت: مسئولیت محدود سال تاسیس: 1389 آدرس: کارگر شمالی، خیابان فرشی مقدم (شانزدهم)، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، ساختمان شماره 3، واحد 214 و 216 تلفکس: 88220681-021 88220696-021 وب سایت: www.sammarketinggroup.com پست الکترونیک: info@sammarketinggroup.com مدیر عامل: مجید عقلایی...