شرکت توسعه بازار سام
شرکت توسعه بازار سام

شرکت توسعه بازار سام

استراتژی تبلیغات

برنامه ریزی تبلیغات

معمولا تبلیغات اولین و تنها روشی است که دارندگان بسیاری از صنایع در ترویج و معرفی محصولات و خدمات خود بدان توجه می­کنند. در گروه تبلیغات نیز عمدتا به تبلیغات تلویزیونی توجه می­گردد. وقتی علت عدم موفقیت برخی از تولیدکنندگان را در ارایه محصولاتشان جویا می­شویم، به نداشتن توان مالی در ارایه تبلیغات تلویزیونی اشاره می­کنند. فارغ از اینکه پرداخت هزینه بسیار زیادبابت تبلیغات (به ویژه تلویزیونی) در بسیاری از موارد هدر دادن پول و سرمایه است.

شرکت توسعه بازار سام در این خدمات دو هدف اصلی را دنبال می­کند. در درجه اول تدوین و اجرای استراتژی تبلیغات متناسب با محصول و مشتریان شرکت، برای گروه­هایی که فاقد چنین برنامه­ای هستند. و در درجه دوم، ارزیابی اثربخشی تبلیغات برای گروه­هایی که در حال ارایه انواع تبلیغات هستند و اصلاح روش موجود. در بسیاری از موارد و برای بسیاری از مشتریان، نوع تبلیغ مناسب نیاز به بازنگری ویژه داشته و گروهی دیگر نیاز به طراحی شعار و طرح تبلیغاتی مناسب دارند.

بسته‌بندی و طراحی محصول

بسیار اتفاق افتاده است که محصولاتی با بسته­بندی و طرح جذاب خریده­ایم که کیفیت مرغوبی نداشته و بر عکس محصولاتی مرغوب را در بسته­بندی نه چندان جذاب و صرفا به دلیل شناخت قبلی انتخاب کرده­ایم. قطعا هدف این نیست که محصولی نامرغوب را با بسته­بندی جذاب به مشتری تحمیل کنیم، بلکه می­خواهیم، محصولات مرغوب را با ظاهری آراسته به مشتری عرضه کرده و مشتری را به محصول وفادار نگه داریم. همچنین محصولاتی که برای بار اول به بازار عرضه می­شوند، با استفاده از بسته­بندی مناسب، در ذهن مصرف کننده ماندگار خواهند شد. زمانی که تولیدکننده بداند مشتری چه می‌خواهد و انتظارات وی از کالا یا خدمت مورد نظر در چه سطحی است, با استفاده از مهندسان توانمند می‌تواند به طراحی کالا یا خدمت اقدام کند. در این مرحله لازم است ویژگی‌های کالا یا خدمت مورد نظر متناسب با ابعاد مختلف نیاز و انتظارات مشتری تعریف و طراحی شود. اگر در تعریف و طراحی، این انطباق به خوبی شکل نگیرد باید منتظر نارضایتی مشتری پس از دریافت و استفاده از کالا یا خدمت باشیم.

شرکت توسعه بازار سام با بهره­گیری از همکاران و مشاوران هنری، گرافیست و روان­شناسان صنعتی و اجتماعی خود، از این ابزار در ارایه محصولات جدید و باز مهندسی محصولات حاضر در بازار استفاده خواهد کرد. این خدمت شامل ارزیابی تصویر محصول در بازار در مقایسه با رقبا، طراحی تصویر پیشنهادی کارکرد مناسب برای محصول در بازار، طراحی و اجرای بسته­بندی محصول، انتخاب رنگ، عنوان و مشخصه بارز محصول و آماده سازی محصول جهت حضور در بازار می­باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.