برنامه ریزی صادرات

متاسفانه در منطقه خاورمیانه، دسترسی به اطلاعات بازار کشورها تا حدودی با مشکل مواجه است. در حالی که اغلب کشورهای منطقه جزو کشورهای در حال توسعه بوده و معمولا از بازارهای بکر و جذابی برای محصولات ایرانی برخوردار هستند. حضور در این بازارها فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان داخلی در راستای توسعه بازار و افزایش توان  رقابتی آنها  می‌­باشد.

شرکت توسعه بازار سام با تشکیل شبکه شرکت ­های همکار در منطقه و برقراری ارتباطات موثر، سعی در توسعه و تقویت اطلاعات بازار منطقه و افزایش توان صادرات مشتریان خود دارد.

تحلیل صنایع و پیش­بینی تحولات منطقه­ای و جهانی

سیاست گذاران و تصمیم گیرندگان کلان کشور، به منظور اتخاذ تصمیمات درست و به جا، نیاز به اطلاعات و تحلیل ­های دقیق از تحولات صنایع مختلف منطقه و جهان خواهند داشت.

شرکت توسعه بازار سام در راستای ارایه گزارشات و تحلیل ­های منطقه ­ای و جهانی، بهره­ گیری از این خدمت را به شرکت­های دولتی سیاست­ گذار، انجمن­ ها و اتحادیه­ های صنفی، سازمان و کارگزاران بورس، قانون­ گذاران پولی و بانکی، شرکت ­های خصوصی فعال در سطح بین ­المللی و شرکت­ های صادرات و واردات پیشنهاد می­ کند. همچنین در این شرکت امکان ارایه گزارشات مستمر (هفتگی، ماهانه، فصلی، 6 ماهه و سالانه) تحلیل تحولات صنعت، بسته به نیاز سازمان ­ها فراهم می ­باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.