شرکت توسعه بازار سام
شرکت توسعه بازار سام

شرکت توسعه بازار سام

برنامه ریزی صادرات

متاسفانه در منطقه خاورمیانه، دسترسی به اطلاعات بازار کشورها تا حدودی با مشکل مواجه است. در حالی که اغلب کشورهای منطقه جزو کشورهای در حال توسعه بوده و معمولا از بازارهای بکر و جذابی برای محصولات ایرانی برخوردار هستند. حضور در این بازارها فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان داخلی در راستای توسعه بازار و افزایش توان  رقابتی آنها  می‌­باشد.

شرکت توسعه بازار سام با تشکیل شبکه شرکت ­های همکار در منطقه و برقراری ارتباطات موثر، سعی در توسعه و تقویت اطلاعات بازار منطقه و افزایش توان صادرات مشتریان خود دارد.

تحلیل صنایع و پیش­بینی تحولات منطقه­ای و جهانی

سیاست گذاران و تصمیم گیرندگان کلان کشور، به منظور اتخاذ تصمیمات درست و به جا، نیاز به اطلاعات و تحلیل ­های دقیق از تحولات صنایع مختلف منطقه و جهان خواهند داشت.

شرکت توسعه بازار سام در راستای ارایه گزارشات و تحلیل ­های منطقه ­ای و جهانی، بهره­ گیری از این خدمت را به شرکت­های دولتی سیاست­ گذار، انجمن­ ها و اتحادیه­ های صنفی، سازمان و کارگزاران بورس، قانون­ گذاران پولی و بانکی، شرکت ­های خصوصی فعال در سطح بین ­المللی و شرکت­ های صادرات و واردات پیشنهاد می­ کند. همچنین در این شرکت امکان ارایه گزارشات مستمر (هفتگی، ماهانه، فصلی، 6 ماهه و سالانه) تحلیل تحولات صنعت، بسته به نیاز سازمان ­ها فراهم می ­باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.