شرکت توسعه بازار سام
شرکت توسعه بازار سام

شرکت توسعه بازار سام

معرفی سام

کاتلر در کتاب خود می­نویسد "جای شکفتی نیست اگر بسیاری از مدیران عامل شرکت­ ها از وضع بازاریابی سازمان خود ناخشنود باشند. آنان شاهد افزایش هزینه­ ها و کاهش بازده بخش بازاریابی هستند. یکی از دلایل این است که شرکت­ ها در همان راه های کهنه و پیشین بازاریابی، بودجه ­های سنگینی را هزینه می­کنند." سالانه بودجه زیادی در ایران به سرمایه­ گذاری در احداث واحدهای صنعتی اختصاص می یابد، در حالی که بسیاری از این واحدها به دلیل نداشتن توان فروش و بازاریابی و یا شناخت نادرست بازار با شکست مواجه می‌­شوند. در بررسی مسیر توسعه کسب و کار در صنایع دانش محور، در می‌ ­یابیم که بسیاری از چنین کسب و کارهایی توسط افراد متخصص و آشنا به تکنولوژی توسعه می­ یابند و این خود عاملی است که باعث ایجاد ضعف در مدیریت بازار این شرکت­ها می ­گردد. توسعه بازار محصولات تولیدی کشور توجه بیشتری را می­ طلبد. همچنین بسیاری از شرکت­ های داخلی هیچ گونه توجهی به بازارهای منطقه ای و در حال توسعه خاورمیانه ندارند.

 

 

 

 

شرکت توسعه بازار سام فعالیت خود را با هدف کمک به توسعه بازارهای داخلی و بین ­المللی در صنایع مختلف و پوشش بخشی از خلا موجود در کشور در زمینه بازاریابی و توسعه بازار آغاز کرده است و با بهره­ گیری از نیروهای متخصص داخلی و بین ­المللی و شبکه همکاران گسترده در سراسر کشور و منطقه خاورمیانه، سعی در ایجاد ارزش افزوده و کسب رضایت مشتریان خود دارد. محدوده فعالیت سام، منطقه خاورمیانه و کشورهای همسایه ایران بوده که با ارایه طیف گسترده ­ای از ابزارهای مطالعه بازار و خدمات مشاوره پوشش داده شده است. با توجه به شبکه همکاران خبره و قابل اعتماد این شرکت که در سراسر منطقه گسترش یافته، سام بهترین گزینه در اجرای تحقیقات بازار چند ملیتی و در کشورهای منطقه می ­باشد. حوزه ­های تخصص سام شامل موارد زیر می ­باشد.

  • بررسی و شناسایی بازار، پیشنهاد بازارهای هدف و روش­های نفوذ به بازار (پیش از راه ­اندازی)
  • پایش رقبا و بخش بندی بازار
  • ارزیابی و تحلیل الگوی خرید مصرف ­کنندگان
  • توسعه محصولات جدید و تحلیل سبد محصولات
  • سازماندهی و بازمهندسی دپارتمان بازاریابی و فروش شرکت­
  • تدوین استراتژی بازاریابی
  • تدوین استراتژی قیمت­ گذاری محصولات
  • بررسی بازارهای صادراتی و توسعه بازار
  • تحلیل صنایع و پیش ­بینی تحولات منطقه ­ای و جهانی
  • تحلیل رضایت مشتری و طراحی سازمان ارتباط با مشتریان
  • طراحی و اجرای سیستم توزیع، متناسب با محصولات شرکت
  • تحلیل صنایع و پیش ­بینی تحولات منطقه ­ای و جهانی
  • اعتبارسنجی ورود محصولات دانش بنیان و با تکنولوژی بالا (HiTech) به بازار
  • ارزیابی تصویر و کارکرد برند
  • تدوین استراتژی توسعه برند
  • تدوین استراتژی و ارزیابی اثر بخشی تبلیغات
  • طراحی سیستم ارتباطات یکپارچه بازاریابی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.