شرکت توسعه بازار سام یکی از شرکت های برتر مشاوره بازاریابی و پژوهش بازار در منطقه خاورمیانه میباشد. موفقیت این شرکت بسیار وابسته به تعهد و احساس مسئولیت همکاران باهوش، خبره و با تجربه سام در سراسر منطقه بوده و این مسئله سرلوحه ماموریت سام قرار گرفته است.
اهداف سام
- توسعه بازارهای صادراتی محصولات ایرانی
- حضور در عرصه پژوهش جهانی بازار
- بهبود مستمر خدمات ارایه شده
- پرورش نیروی انسانی توانمند و کارآمد
- ارایه خدمات مکمل بازاریابی و توسعه بازارهای تخصصی در صنایع مختلف
خط مشی کیفی سام
موارد زیر همواره به عنوان خط مشی کیفیت خدمات ارایه شده در سام مورد توجه بوده است. ما معتقدیم اصلی ترین استراتژی همکاری و بازاریابی در سامرعایت اصول زیر میباشد.
- خدامحوری، خودباوری و خرد جمعی
- پاسخگویی سریع به مشتریان
- قانون مداری
- به کارگیری دانش و تکنولوژی در مقاصد انسان دوستانه
- اتمام پروژه با کیفیت و زمان قابل قبول
- حفظ کیفیت و به کارگیری استانداردهای جهانی در گزارشات ارایه شده
- ایجاد روحیه کارگروهی در سازمان
- بهره گیری از خلاقیت و نوآوری
- در نظر گرفتن مصالح مشتری
- حضور مستمر و همراهی مداوم با مشتریان
- صداقت و راست گویی
- رازداری، حفظ امانت و محرمانگی اطلاعات مشتریان
- همکاری مبتنی بر صمیمیت و اعتماد متقابل
- پایبندی به تعهدات