شرکت توسعه بازار سام
شرکت توسعه بازار سام

شرکت توسعه بازار سام

خط مشی و اهداف سام

شرکت توسعه بازار سام  یکی از شرکت­ های برتر مشاوره بازاریابی و پژوهش بازار در منطقه خاورمیانه می­باشد. موفقیت این شرکت بسیار وابسته به تعهد و احساس مسئولیت همکاران باهوش، خبره و با تجربه سام در سراسر منطقه بوده و این مسئله سرلوحه ماموریت سام قرار گرفته است.

اهداف سام

  • توسعه بازارهای صادراتی محصولات ایرانی
  • حضور در عرصه پژوهش جهانی بازار
  • بهبود مستمر خدمات ارایه شده
  • پرورش نیروی انسانی توانمند و کارآمد
  • ارایه خدمات مکمل بازاریابی و توسعه بازارهای تخصصی در صنایع مختلف

خط مشی کیفی سام

موارد زیر همواره به عنوان خط مشی کیفیت خدمات ارایه شده در سام مورد توجه بوده است. ما معتقدیم اصلی­ ترین استراتژی همکاری و بازاریابی در سامرعایت اصول زیر می­باشد.

  • خدامحوری، خودباوری و خرد جمعی
  • پاسخگویی سریع به مشتریان
  • قانون مداری
  • به کارگیری دانش و تکنولوژی در مقاصد انسان دوستانه
  • اتمام پروژه با کیفیت و زمان قابل قبول
  • حفظ کیفیت و به کارگیری استانداردهای جهانی در گزارشات ارایه شده
  • ایجاد روحیه کارگروهی در سازمان
  • بهره ­گیری از خلاقیت و نوآوری
  • در نظر گرفتن مصالح مشتری
  • حضور مستمر و همراهی مداوم با مشتریان
  • صداقت و راست گویی
  • رازداری، حفظ امانت و محرمانگی اطلاعات مشتریان
  • همکاری مبتنی بر صمیمیت و اعتماد متقابل
  • پایبندی به تعهدات
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.